X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna mám tiskárnu HP deskjet ink advantage 3525 nechal jsem vyčistit hlavu ,kontroloval jsem i černou a stále nic.kde jinde může být problém?????

mám tiskárnu HP deskjet ink advantage 3525 nechal jsem vyčistit hlavu ,kontroloval jsem i černou a stále nic.kde jinde může být problém?????

23.08.2017 | Vlastimil Kába

mám tiskárnu HP deskjet ink advantage 3525 nechal jsem vyčistit hlavu ,kontroloval jsem i černou a stále nic.kde jinde může být problém?????

Vážený zákazníku,


je možné že nebyly z kazet odstraněny papírky s nápisem PULL, které zabraňují přístupu vzduchu do kazety. Některé kazety tento systém používají. Pokud je na kazetě najdete, stačí je odtrhnout a vrátit do tiskárny. Vyčistit hlavy a pak bude v pořádku.


Pokud tiskárna používá kazety bez těchto papírků, pravděpodobně bude zaschlá tisková hlava. Vyndejte hlavu z tiskárny a otřete ji savým papírem, například ubrouskem. Pokud bude na papíře barevná stopa, tisková hlava je ještě použitelná, zasaťte ji zpět. Dejte ještě jednou vyčistit hlavu, případně pokud tiskárna má hloubkové čištění, použijte to.


Zkuste pak vytisknout vzorek pro kontrolu barev, uvidíte zda nastal nějaký pokrok....


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0