Co by měla obsahovat zásilka odeslaná na reklamaci?
náplně do tiskáren za nejlepší ceny
Váš košík je prázdný
Levné náplně do tiskáren
99% skladem
Odesláme do 24 hodin
Dotazy ohledně reklamace
-
00.00.0000 |
Co by měla obsahovat zásilka odeslaná na reklamaci?
- Vadné zboží zabalené tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození, případně poničení.
- Stručný popis závady, nebo nedostatku, který se vyskytl. Pomůže nám rovněž, pokud připojíte ukázku vadného tisku.
- Kopii faktury nebo číslo prodejního dokladu nebo objednávky.
- Požadavek na vyřízení reklamace. Velice nám pomůže případně i telefonní číslo, na kterém budete v případě dotazů k zastižení.
-
00.00.0000 |
Jak poslat toner nebo kazety k reklamaci?
Jak poslat toner nebo kazety k reklamaci?
Pokud budete posílat toner nebo tiskové kazety k reklamaci, prosíme o jejich pečlivé zabalení, aby nedošlo při přepravě k dalšímu poškození. Vystelte prosím balíček dostatečně tak, aby kazeta nebo toner "nepoletoval" po krabici. Mohlo by totiž dojít k dalšímu poškození, podření nebo poničení. Vhodné bude, pokud použijete obal, ve kterém Vaše zásilka přišla.
-
00.00.0000 |
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Reklamaci zasílejte na následující adresu:
Printprofi.cz
Svobody 6
35002 Chebbalíček označte prosím heslem REKLAMACE
Reklamace se snažíme vyřešit během několika dnů od doručení a poslat zpět zákazníkovi.
Ve vyjímečných případech je potřeba vyjádření dodavatele nebo výrobce, může se doba reklamace protáhnout až na 30 dnů.
V případě reklamace na prodejně řešíme ve většině případů reklamaci výměnou zboží za nové.
-
00.00.0000 |
Vybral jsem si špatné cartridge, zásilka už mi dorazila co mám dělat?
Vybral jsem si špatné cartridge, zásilka už mi dorazila co mám dělat?
Pokud se Vám stane, že vyberete nějaké cartridge, a po doručení zjistíte, že jste je vybral špatně, že do Vaší tiskárny nepasují, nezoufejte, lze to napravit.
Vložte cartridge zpět do balíčku, napište na papír následující údaje:
- číslo Vaší objednávky
- typ Vaší tiskárny (nestačí bohužel napsat jenom Epson, doplňte prosím celý název Vaší tiskárny, např: Epson DX 4000)
- Vaše telefonní číslo (pro případ, že by byly nějaké nejasnosti)
a vložte papír do obálky a zašlete nám tento balíček zpět na adresu:
Printprofi.cz
Svobody 6
35002 ChebPo doručení zásilky vyměníme cartridge za ty, které budou pasovat do Vaší tiskárny (do té co jste nám napsali).
Pokud budou nějaké nejasnosti, budeme Vás kontaktovat na telefonním čísle, které jste uvedli a nesrovnalosti si vyvětlíme.
Budeme rádi, když před instalací do tiskárny ještě nerozbalené cartridge porovnáte se stávajícími, které máte v tiskárně. Pokud jsou tvarově stejné, teprve pak je vyjměte z igelitového obalu. Ušetříte nám tímto náklady za znovuzabalení nepoužitých tiskových kazet.
-
00.00.0000 |
Zásilka dorazila, ale není kompletní, co mám dělat?
Zásilka dorazila, ale není kompletní, co mám dělat? V zásilce mi chybí jedna položka...
Je to velice nepříjemné, může se to stát, rozhodně to není úmysl z naší strany. Přeci jen u nás pracují jenom lidé a chybovati je lidské. Snažíme se několikanásobnou kontrolou odstranit co nejvíce chyb, ale přeci jen se to může stát.
Pokud už tato nepříjemnost nastane, nezoufejte, kontaktujte nás buď telefonicky, nebo emailem (vždy prosíme s číslem objednávky, vše se tím urychlí) a stručně popište, co chybělo.
Vše napravíme k Vaší spokojenosti.
Věříme, že tento příspěvek nebudete hojně využívat, a že nebude nutné napravovat naše chyby, protože prostě nebudou.
-
00.00.0000 |
Jak postupovat v případě reklamace?
Jak postupovat v případě reklamace?
Reklamovat zboží je jistě velmi nepříjemná věc. Budeme se tedy snažit Vám tuto činnost maximálně usnadnit.
V případě, že zjistíte, že je výrobek od nás dle Vašeho názoru nefunkční, a chcete jej tedy u nás reklamovat, postupujte prosím následovně:
- Napište nám prosím zprávu do následujícího reklamačního formuláře, kde stručně popište závadu, připište prosím číslo objednávky a telefonní kontakt na Vás. Náš pracovník se s Vámi spojí a pokusí se poradit na dálku.
- Odešlete vadné zboží na naši adresu uvedenou na faktuře, připojte prosím kopii faktury a stručně popiště vadu.
Adresa pro zasílání reklamací:
Printprofi s.r.o.
Svobody 6
35002 Chebbalíček prosím označte slovem REKLAMACE
Reklamaci se budeme snažit vyřídit bez zbytečných odkladů v zákonné lhůtě.
Doplňující obsah
Kontaktujte nás
Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB
na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky
Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz
© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena
Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek
Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0