X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Dotazy ohledně dopravy

  • 19.06.2015 | Jindřich Kupec

    Co znamená číslo 4x u produktu 4x toner Brother TN-2220 black?

    Dobrý den, chtěl bych si objednat toner 4x toner Brother TN-2220 black černý kompatibilní toner pro laserovou tiskárnu Brother - co znamená číslo 4x? Nepoužívám repase - máte nerepasovaný? Děkuji za odpověď. J. Kupec, Cheb

    Vážený zákazníku,

    čtyřka v názvu produktu znamená, že za uvedenou cenu dostanete 4 kusy tonerů. Tonery nejsou repasované, jedná se o nové zboží. Pokud jste z Chebu, můžete se pro ně rovnou zastavit na adrese Svobody 6\, v obchodním domě Prior.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 09.09.2014 | Ladislav Škorňok

    Jak mohu získat kód slevového kuponu na dopravu zdarma?

    Jak získám kod slevového kuponu na dopravu zdarma

    Vážený zákazníku,

    slevový kód na dopravu zdarma zasíláme jako součást našeho newsletteru. Ne vždy je ale v nabídce doprava zdarma, newsletter pravidelně měníme. Pokud chcete být informován pravidelně o novinkách a zajímavých akcích na našem eshopu (jako například doprava zdarma), doporučujeme k registraci novinek. Neunikne Vám tak jediná akce našeho eshopu a sám se budete moci rozhodnout, zda je tato akce pro Vás zajímavá či nikoliv.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 30.10.2013 | Stanislav Kraban

    Jak mohu uplatnit slevu na poštovné?

    Jakým způsobem mám uplatnit slevu poštovného, kterou bych měl uplatnit heslem v košíku. Ale jak to tam napsat. To jsem zkoušel, ale nejde to. Dík

    Vážený zákazníku,

    slevu uplatníte tak, že heslo, které jste dostal emailem, to zadáte do kolonky (Mám slevový kupon a chci jej využít). Bude Vám pak přiznána sleva, tzn nebudete platit poštovné.S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 01.02.2013 |

    Kolik zaplatím za poštovné?

     Kolik zaplatím za poštovné?

    Zaslání zboží Českou poštou:

        Poštovné u nás stojí 50 Kč za objednávku placenou bankovním převodem
        V případě zaslání zboží na dobírku činí poštovné 90 Kč

        Při objednání zboží nad 1000 Kč (včetně DPH) poštovné neúčtujeme.

    Zaslání zboží dopravní službou PPL:

        Poštovné u nás stojí 70 Kč za objednávku placenou bankovním převodem
        V případě zaslání zboží na dobírku činí poštovné 110 Kč.

    Pro pořádek ještě jednou přehledná tabulka:

    Výše objednávky Česká pošta - platba předem Česká pošta - dobírka PPL - platba předem PPL - dobírka
    1 Kč až 1000 Kč 50 Kč 90 Kč 70 Kč 110 Kč
    1001 Kč a více 0 Kč 0 Kč 70 Kč 110 Kč

    Využijte možnosti ušetřit na poštovném a objednejte si za více než 1000 Kč a neplatíte žádné poštovné.

  • 00.00.0000 |

    Jak postupovat v případě, že je při dodání obal poškozen?

     Jak postupovat v případě, že je při dodání obal poškozen?

     Doporučujeme vždy při přebírání zásilky následující postup:

    1. Balíček kontrolujte vždy za přítomnosti dopravce
    2. Ujistěte se, že obal není zjevně někde poškozen, roztržen, nebo poničen
    3. Otevřete krabici a zkontrolujte neporušenost obsahu

    V případě, že je již poškozen obal, zásilku nepřebírejte!!!

  • 00.00.0000 |

    Jaké způsoby dopravy je možné využít?

     Jaké způsoby dopravy je možno využít?

    Objednávky posíláme výhraně Českou poštou a to vždy na zasílací adresu uvedenou v objednávce. Promyslete, zda je pro Vás výhodnější si nechat poslat balík do práce (zasílací adresa), než odpoledne vystát frontu na poště.

  • 00.00.0000 |

    Kam poslat zboží na reklamaci?

     Kam poslat zboží na reklamaci?

    Věříme, že budete s naším zbožím natolik spokojeni, že následující adresu nebudete potřebovat využít. Kdyby i přesto bylo potřeba zboží k reklamaci poslat, pošlete jeje prosím na následující adresu:

    Printprofi.cz
    Svobody 6
    35002 Cheb

    Na balíček prosím připište REKLAMACE

    pomůžete nám tak při třídění balíčků a přispějete k rychlejšímu vyřízení Vaší reklamace.

  • 00.00.0000 |

    Kolik zaplatím za balné?

     Kolik zaplatím za balné?

    Žádný poplatek za balné neúčtujeme.

    Takže abychom zodpověděli otázku přesněji... zaplatíte.... NIC. Balné je u nás zdarma.

  • 00.00.0000 |

    Je možné dostat dopravu zdarma?

     DOPRAVA ZDARMA - je to vůbec možné?

     DOPRAVA ZDARMA - je to vůbec možné?

    Ano, je to možné. Součástí našeho servisu není jen kvalitní produkt a cena, ale i doprava objednaného zboží až k Vám. Proto se snažíme držet ceny za dopravu co možná nejníže, dokonce i zdarma. Stačí, pokud objednáte zboží v celkové hodnotě nad 1000,- Kč včetně DPH. V tomto případě je zaslání Českou poštou až k Vám po celé ČR zdarma. 

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0