Dobrý den, vlastním tiskárnu workcentre 3025. Včera jsem ještě normálně tiskla, dnes sem si potřebovala vytisknout pár papírů, tiskárna se normálně rozsvítila, vyjela zkušební strana, ale tisk toho, co jsem potřebovala nevytiskla. Napsalo to, chyba, tiskárna nemohla tento soubor vytisknout, přitom ten stejný sem včera tiskla také. Děkuji za odpověď.
náplně do tiskáren za nejlepší ceny
Váš košík je prázdný
Levné náplně do tiskáren
99% skladem
Odesláme do 24 hodin
Dotazy na produkty pro tiskárny Xerox
-
05.09.2021 | Natálie Sečkárová
Dobrý den, vlastním tiskárnu workcentre 3025. Včera jsem ještě normálně tiskla, dnes sem si potřebovala vytisknout pár papírů, tiskárna se normálně rozsvítila, vyjela zkušební strana, ale tisk toho, co jsem potřebovala nevytiskla.
Vážený zákazníku,
zkuste tiskárnu odpojit od elektřiny a nechat nějakou dobu odpojenou. Potom zapojit, zapnout, vyzkoušet tisk. Uvidíte, co bude tiskárna hlásit. Pokud zobrazí nějaké číslo chyby, ozvěte se s číslem chyby. Případně zkuste pak ještě tisk jakéhokoliv jiného souboru.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
14.05.2020 | Matěj Hájek
Dobrý den, mám tiskárnu Xerox WorkCentre 6015 a na obrazovce píše že mám očistit čip CTD jenže nevím kde se tento čip nachází. Prosím o pomoc.
Dobrý den, mám tiskárnu Xerox WorkCentre 6015 a na obrazovce píše že mám očistit čip CTD jenže nevím kde se tento čip nachází. Prosím o pomoc.
Vážený zákazníku,
návod najdete zde: https://overchip.net/files/
service/Service_Phaser-6000_ 6010_6015.pdf strana 7-7
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
11.02.2020 | Sadílek
Dobrý den, u toneru 106R02763 kompatibilní mi vyskočila chyba 093-926 požíval jsem ho bez problému 1/4 roku. Podle tiskárny Xerox 6025 měl toner před několika dny cca 70%. Vložil jsem tedy nový kompatibilní a tiskárna hlásí
Dobrý den, u toneru 106R02763 kompatibilní mi vyskočila chyba 093-926 požíval jsem ho bez problému 1/4 roku. Podle tiskárny Xerox 6025 měl toner před několika dny cca 70%. Vložil jsem tedy nový kompatibilní a tiskárna hlásí 009-953. Nedá se dostat ani do menu tiskárny . Děkuji za radu
Vážený zákazníku,
tiskárna po vás chce znovu usadit kazetu. První chyba se vztahuje k černému toneru, začněte tedy tím. Vyzkoušejte tedy, zda bude stačit toner vyndat a znovu vložit do tiskárny. Pokud chyba nezmizí, očistěte kontakty na toneru a na čtečce čipu v tiskárně. Pak už bude potřeba začít rozebírat tiskárnu a zjistit, zda je čtečka tonerů správně napojena, případně ji odpojit a znovu zapojit do základní desky, překontrolovat kabel....
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
11.02.2020 | V. Palajová
Dobrý den, mám tiskárnu Xerox Phaser 3250. Při tisku na transferový papír Special Advanced Media se mi tento papír lepí na tiskový válec. Nevíte čím by to mohlo být? Děkuji za odpověď
Dobrý den, mám tiskárnu Xerox Phaser 3250. Při tisku na transferový papír Special Advanced Media se mi tento papír lepí na tiskový válec. Nevíte čím by to mohlo být? Děkuji za odpověď
Vážený zákazníku,
překontrolujte, že používáte papír, který je pro tuto tiskárnu schválený. S největší pravděpodobností není, proto dělá problémy. Případně zkuste přenastavit kvalitu papíru, pokud to nastavení tiskárny umožňuje.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
26.09.2019 | Blanka Hromádková
Dobrý den, zasekl se mi papír v tiskárně Xerox Phaser, jak ho vytáhnout? Volně to nejde. Děkuji
Dobrý den, zasekl se mi papír v tiskárně Xerox Phaser, jak ho vytáhnout? Volně to nejde. Děkuji
Vážený zákazníku,
aby bylo možné vyndat z tiskárny zaseknutý papír, je potřeba ji otevřít. Vyndejte tedy z tiskárny zásobník s papírem, vyndejte toner, otevřete případné další kryty a snažte se dostat k zaseknutému papíru. Ten pak pomalu a opatrně vytahněte. Nezapomeňte ale před manipulací vytahnout tiskárnu z elektřiny.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
25.07.2019 | jiri Czaban
dobry den, Mam tiskarnu Brother Work centre 6025 a stale mi to rika,ze \''Ovladac neni k dispozici\''. Prosim poradte
dobry den, Mam tiskarnu Brother Work centre 6025 a stale mi to rika,ze "Ovladac neni k dispozici". Prosim poradte
Vážený zákazníku,
Tiskárna Brother Work Centre 6025 neexistuje. Buď je to Xerox, nebo nějaká jiná tiskárna. Danou chybu jistě hlásí počítač, ne tiskárna. Pokud se to objevuje na počítači, bude potřeba přeinstalovat ovladač pro tuto tiskárnu.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
21.03.2019 | Patrik Dvořák
Dobrý den, mám tiskárnu XeroxWorcentre 6027 a píše mi, at vyměním černý toner, který je plný. Toner je pochopitelně neoriginální, dosypaný-doplněný doted,ale fungoval (byl též neorigiální). Od dosypání nejde. Dá se obejít nastavení tiskárny
Dobrý den, mám tiskárnu XeroxWorcentre 6027 a píše mi, at vyměním černý toner, který je plný. Toner je pochopitelně neoriginální, dosypaný-doplněný doted,ale fungoval (byl též neorigiální). Od dosypání nejde. Dá se obejít nastavení tiskárny, co se čipu a kvality prášku týče? U některých tiskáren jste dávali návod na nějaký restart či co... Děkuji za odpověď
Vážený zákazníku,
obejít se to nedá, je potřeba při každém doplnění vyměnit i čip. Obraťte se proto na prodejce doplňovací sady. Tyto sady jsme nikdy neprodávali, protože jsou zdrojem soustavných problémů.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
18.03.2019 | Pavla Macáková
Dobrý den, vyměnila jsem toner u tiskárny XEROX Phaser 3100MFP, Prink T3XER3100, ale netiskne. Tiskárna píše Receiving file. Můžete mne nasměrovat, kde je problém? Děkuji mnohokrát za váš čas. .
Dobrý den, vyměnila jsem toner u tiskárny XEROX Phaser 3100MFP\, Prink T3XER3100, ale netiskne. Tiskárna píše Receiving file. Můžete mne nasměrovat, kde je problém? Děkuji mnohokrát za váš čas. .
Vážený zákazníku,
nejdříve odpojte USB kabel a pak stiskněte tlačítko se šipkou dolů na panelu.
pak stiskněte 6 a 1 na numerické klávesnici na tiskárně. Vyberte daný dokument z fronty, a stiskněte OK. Pak stiskněte START.
tiskárna by pak měla být schopna tisknout.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
31.10.2018 | Ing. Petr Hoffmann
Vážení, prosím o laskavé sdělení, zda vybraný toner je vhodný pro tiskárnu Xerox Work Centre 3045. Pokud ano, prosím o rychlé vyřízení objednávky zároveň s odpovědí. Děkuji. S poydravem Ing.
Vážení, prosím o laskavé sdělení, zda vybraný toner je vhodný pro tiskárnu Xerox Work Centre 3045. Pokud ano, prosím o rychlé vyřízení objednávky zároveň s odpovědí. Děkuji. S poydravem Ing. Petr Hoffmann
Vážený zákazníku,
ano, do Vaší tiskárny jste vybral správný toner.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
19.03.2018 | Robert Sigmund
Dobrý den. Máte prosím toner pro tiskárnu Xerox Vorkcentre 3215 Ni
Dobrý den. Máte prosím toner pro tiskárnu Xerox Vorkcentre 3215 Ni
Vážený zákazníku,
ano, máme, toner najdete zde: http://www.printprofi.cz/workcentre-3215
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
23.10.2017 | Klára Skrbková
Dobrý den, ve firmě máme tiskárnu Xerox Workcentre 6027 a začala ukazovat chybovou hlášku: \''Brzy skončí životnost. Obraťte se na příručku.\'' Hledala jsem všude možně, ale nemohu najít, čím tuto hlášku zrušit, případně čeho končí životnost. Děkuji za ra
Dobrý den, ve firmě máme tiskárnu Xerox Workcentre 6027 a začala ukazovat chybovou hlášku: "Brzy skončí životnost. Obraťte se na příručku." Hledala jsem všude možně, ale nemohu najít, čím tuto hlášku zrušit, případně čeho končí životnost. Děkuji za radu.
Vážený zákazníku,
s největší pravděpodobností končí životnost jednoho s dílů. Pravděpodobně životnost toneru. Můžete tedy nadále tisknout, až životnost uplyne, tiskárna se zastaví a bude chtít výměnu daného dílu, nebo daného toneru. Sama oznámí, který to je.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
12.08.2017 | jirsa antonín
dobrý den mám xerox -WorkCentre 6015 potřebuji vyměnit barvu modrou. Kterou náplň si mám objednat č.náplně
dobrý den mám xerox -WorkCentre 6015 potřebuji vyměnit barvu modrou. Kterou náplň si mám objednat č.náplně
Vážený zákazníku,
všechy barvy do Vaší tiskárny najdete zde: http://www.printprofi.cz/workcentre-6015
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
02.05.2017 | Milan Pavlík
Zdravím. U tiskárny XEROX WORK CENTER 6015 chci tisknout jen černobíle. Musí být barevné kazety funkčí? Všechny kazety jsou plné, ale zřejmě je blokují čipy. Vyměnil bych čip jen u černé kazety. Pomůže mi to? Děkuji za odpověď.
Zdravím. U tiskárny XEROX WORK CENTER 6015 chci tisknout jen černobíle. Musí být barevné kazety funkčí? Všechny kazety jsou plné, ale zřejmě je blokují čipy. Vyměnil bych čip jen u černé kazety. Pomůže mi to? Děkuji za odpověď.
Vážený zákazníku,
ačkoliv chcete tisknout jen černobíle, musí být v tiskráně všechny toner,y a ve všech musí být tonerový prášek. Bez přítomnosti byť jediné kazety nelze tisknout. Jakmile dojde jedna kazeta, nebude tiskárna tisknout. Je nutné chybějící, nebo prázdnou kazetu vyměnit za jinou.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
18.03.2017 | Miloš
Koupil jsem nyní již použitou tiskárnu Xerox WorkCentre 3045 B , je to bez síťové karty. Kopíruje a tiskne pouze z USB . Přes USB netiskne , stáhnul jsem si instalační CD. Nevím, kde je chyba. Děkuji za radu .
Koupil jsem nyní již použitou tiskárnu Xerox WorkCentre 3045 B \, je to bez síťové karty. Kopíruje a tiskne pouze z USB . Přes USB netiskne \, stáhnul jsem si instalační CD. Nevím, kde je chyba. Děkuji za radu .
Vážený zákazníku,
Dotaz si trochu protiřečí, říkáte že tiskne z USB a pak že netiskne z USB. Budu tedy předpokládát, že netiskne a to je důvod Vašho dotazu. Zkuste tedy jiný kabel. Je tiskárna vidět z počítače? pokud ne, není připojena. Může být tedy vadný kabel, nebo vadný port na počítači. Tam začněte hledat chybu. Může být taktéž chyba ve firmare tiskárny, zkuste tedy instalovat do tiskárny nejnovější. Rovněž aktualizujte ovladače v počítači pro danou tiskárnu. Věřím, že pak bude problém vyřešen.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
23.02.2017 | Jiří Stanislav
Dobrý den, jsme na pracovní stáži v Řecku. Dostali jsme sem tiskárnu a scaner Xerox workcentre 5020. Už byla dříve používaná. Po doplnění toneru sice kopíruje, ale pomocí ovladače nejde připojit k počítači. Zároveň nakopíruje vždy jen 1
Dobrý den, jsme na pracovní stáži v Řecku. Dostali jsme sem tiskárnu a scaner Xerox workcentre 5020. Už byla dříve používaná. Po doplnění toneru sice kopíruje, ale pomocí ovladače nejde připojit k počítači. Zároveň nakopíruje vždy jen 1 stránku a ke konci tisku se papír zasekne. Rukou ho lze vytáhnout, ale tiskárna hlásí chybu zaseklého papíru a další už nevytiskne. Po restartování zase vytiskne jen jednu stránku a sekne se. Můžete nám prosím poradit, co s tím? Děkuji. JS
Vážený zákazníku,
upřímně, pokud tiskárna vykazuje tolik chyb, asi těžko poradím na dálku. To bude chtít servis a údržbu tiskárny.
Pokud nefunguje ovladač počítače, zkuste prostě jiný, pro jinou verzi Windows, třeba se chytne.
Ohledně posunu papíru, budou pravděpodobně opotřebovaná posouvací kolečka, teoreticky by je stačilo zdrsnit smyrkovým papírem, ale těžko posoudit takto na dálku. Zkuste to.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
02.02.2017 | Jaromír Kuželka
Máme novu tiskárnu Phaser 3020Bi. Když dojde při tisku papír, po jeho doplnění se už nic nedotiskne. PC hlásí, že tiskárně došel papír a dokud se neudělá restart PC, nic se nedá vytisknout (ani po vymazání tiskové fronty).
Máme novu tiskárnu Phaser 3020Bi. Když dojde při tisku papír, po jeho doplnění se už nic nedotiskne. PC hlásí, že tiskárně došel papír a dokud se neudělá restart PC, nic se nedá vytisknout (ani po vymazání tiskové fronty). PC je s Win 10 pro 64b. nainstalován ovladač z CD dodaného k tiskárně, spojení po USB, WiFi na tiskárně vypnuto. Poraďte prosím. Díky, Kuželka
Vážený zákazníku,
najděte na internetu na stránkách Xerox nový ovladač. Ovladače dodávané na CD bývají i zastaralé, a pokud v nich byla chyba, nebývá opravena. Instalací ovladače ze stránek výrobce máte jistotu, že použijete nejnovější ovladač.
A jinak... snažte se ať nikdy nedojde papír...
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
22.05.2015 | Ing.František Míša
Marně v seznamu hledám toner 106R03048 pro tiskárnu Xerox Phaser 3020Ba.
Marně v seznamu hledám toner 106R03048 pro tiskárnu Xerox Phaser 3020Ba.
Vážený zákazníku,
Vámi hledáný toner: 106R03048 je dvojbalení na toner: 106R02773.
Zde je odkaz na Vámi hledaný toner:
http://www.printprofi.cz/original-xerox-106r02773-black-cerny-originalni-toner-pro-tiskarnu-xerox
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
16.03.2015 | Vilém Krejčí
Černý toner pro Xerox WordCentre 3045
Mám tiskárnu Xerox WordCentre 3045 Quick Use Guide cernou.Je to tato a mohu si ji objednat.Díky z aodpověď
Vážený zákazníku,
pro Vaši tiskárnu Xerox WordCentre 3045 vybírejte tento toner: http://www.printprofi.cz/workcentre-3045-mfp
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
11.09.2013 | Robert Prokes
Dostupnost náplně Xerox 106R01392 - X6280C - cyan kompatibilní toner azurový modrý pro tiskárnu Xerox X-x6280C-106R01392
Dobry den, chtel jem jen zeptat zda je tento toner skladem a kdy by mohl byt nejdrive dodan? Dekuji za rychlou odpoved a preji krasny den Robert Prokes
Vážený zákazníku,
Ano, tento toner je skladem. Většina odeslaných balíků je doručována následující pracovní den.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
Doplňující obsah
Kontaktujte nás
Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB
na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky
Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz
© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena
Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek
Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0