Dobrý den, rád bych si objednal toner pro tiskárnu Minolta PagePro 1100, ale v popisu se objevuje označení pro PagePro 1200. jsou tonery stejné pro obě tiskárny? Děkuji pěkně. S pozdravem
náplně do tiskáren za nejlepší ceny
Váš košík je prázdný
Levné náplně do tiskáren
99% skladem
Odesláme do 24 hodin
Dotazy na produkty pro tiskárny Konica Minolta
-
16.06.2021 | Václav Jirsa
Jsou stejné tonery pro tiskárnu PagePro 1100 a PagePro 1200?
Vážený zákazníku,
pro tiskárnu Konica Minolta Pagepro 1100 můžete použít i toner, který je pro tiskárnu 1200
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
10.12.2020 | Ján Migo
Jak odstranit poruchu chyba sprac. - pás otevřete a zavřete kryt
Dobrý deň mam tlačiareň Konica Minolta magicolor 1680MF vypisuje mi na displeji Upozornenie Chyba sprac.-Pás otvor a zatvor kryt Viete mi poradiť prosím vás ako odstrániť tuto poruchu? technik v servise Minolta mi povedal že sa s takou chybou ešte nestretol. a nevie závadu odstrániť? Ďakujem
Vážený zákazníku,
návod na tiskárnu, strana 7-11 - Otevřete a zavřete kryty tiskárny. Pokud se chyba neodstraní, vypněte tiskárnu. Po několika sekundách tiskárnu opět zapněte.
pravděpobně se jedná o chybu čidla u pásu, nebo chybu čidla otevřených dvířek. Zkuste tiskárnu celou otevřít, a vše zase zavřít. Pokud není čidlo vadné, toto jen napraví.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
19.11.2020 | Vlaďka Špičková
Tiskárna hlásí tovární nastavení a nefunguje oboustranný tisk
Dobrý den, máme tiskárnu Konice Minolta bizhub 215. Po nainstalování na nové notebooky hlásí tovární nastavení a neumožňuje oboustranný tisk - tedy přesněji umožňuje, ale pouze s ručním obracením papíru. Ostatní počítače mají nainstalovány také win 10 a problémy nejsou. Kde se stala při instalaci chyba? Děkuji za odpověď.
Vážený zákazníku,
problém bude nejspíše u ovladačů. Zkuste ze stránek výrobce stahnout nejnovější ovladač. Co jsem se ale díval, jsou tam hodně staré, z roku 2014, takže je otázkou, zda je v nich všechno dobře napsáno. Je možné, že tato chyba už není opravena.
Dále je nutné projít veškeré nastavení pro tisk, a to i v programu, ze kterého tisknete. I ten totiž umožňuje ovládání případného oboustranného tisku.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
24.10.2020 | A.V.
Při zapnutí a nahřívání tiskárna vrčí a píše chybu 0094
Dobrý den, mám doma tiskárnu Konica Minolta Magicolor 1680mf, zkoušela jsem vyměnit toner a od té doby mi při zapnutí a nahřívání tiskárna podivně vrčí a píše chybu 0094, domnívám se, že chyba je v zobrazovací jednotce... nevíte, prosím, co s tím?
Vážený zákazníku,
0094 u tiskárny Konica Minolta Magicolo 1680mf znamená, senzor druhého přenosového válečku zjistil, že se neotáčí. Otevřete tedy tiskárnu, stříbrná tyčka s plastovým kolečkem na straně musí mít možnost se otáčet. Pokud ne, něco jí brání. Překontrolujte, pak zavřete tiskárnu a vyzkoušejte tisk. Pokud bude chyba přetrvávat, tak bohužel servis, protože snímač může být špatný.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
03.02.2020 | Luděk Tulis
Je možné u Vás zakoupit náhradní barvy do tiskárny?
Dobrý den, máte prosim náhradní náplně do tiskarny Konica Minolta - magicolor 1680 MF? Jaká by byla cena za všechny čtyři? Předem děkuji. Luděk
Vážený zákazníku,
tonery vhodné pro Vaši tiskárnu najdete zde: https://www.printprofi.cz/magicolor-1680mf
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
01.02.2020 | Dana Kudryová
Tiskárna Konica Minolta magicolor 2430DL hlásí \'\'kritickou chybu\'\'
Dobrý deň! Na tlačiarni Konica Minolta magicolor 2430DL na displeji mi píše: Kritická chyba KOD: 14H. Viete mi poradiť, aká je to chyba a čo mám robiť? Vopred ďakujem za odpoveď.
Vážený zákazníku,
v domácích podmínkách tohle neopravíte. Zkuste tiskárnu odpojit a znovu zapojit, pokud bude chyba zpět, bude muset do servisu.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
01.11.2019 | Zuzana Bergrova
Je možné tisknout na tiskárně KONICA MINOLTA magicolor 4650EN černobíle v případě, že dojde barevný toner?
Dobry den, laze na tiskarne KONICA MINOLTA magicolor 4650EN tisknout cernobile kdyz dojde jeden z barevnych toneru? Dekuji zdravim ZB
Vážený zákazníku,
NE, tiskárna se zastaví a bude čekat na výměnu.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
24.01.2019 | Adrián P.
Je možné připojit tiskárnu Konica Minolta Magicolor MF1680 na Wi-Fi?
Dobrý deň. Je možné pripojiť tlačiareň Konica Minolta Magicolor MF1680 na Wi-Fi a následne tlačiť bezdrôtovo, ak áno je dostupný nejaký manuál? Ďakujem.
Vážený zákazníku,
pokud má tiskárna wifi, lze ji i přes wifi připojit. Pokud wifi nemá, nelze... Podívejte se tedy do manuálu k dané tiskárně, zda se prodávala s rozhraním wifi.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
11.01.2019 | Monika Fialová
Tiskárna při tisku textu vynechává řádky
Dobrý den, máme tiskárnu HP InkJet wireless 415. Teď se mi při tisku stává, že obrázky jsou vytisknuté dobře, ale při tisku černého textu vynechává řádky. Nevím co s tím.Děkuji za radu.
Vážený zákazníku,
najděte v nastavení tiskárny položku "údržba" a v ní záložku "čištění tiskové hlavy". Spusťte toto čištění, nechte proběhnout a vyzkoušejte tisk. Pokud se výtisk zlepší, ale stále to nebude ono, spusťte toto čištění ještě jednou. Pak už by mělo být vše v pořádku.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
08.01.2019 | Pavel Syka
Spouštění tiskárny se zastaví na hlášce \''chyba zpracování\''
Dobrý den, při spouštění tiskárny magicolor1650EN se průběh zastaví na hlášce chyba zpracování, když chci zkontrolovat podle manuálu černý a modrý toner, tak nejdou vyměnit, píše, že nelze otočit zásobníkem, ten ale při zavření krytu prokazatelně se otáčí i mění pozice vně. tonery jsou i docvaknuty jak mají být. děkuji za odpověď.
Vážený zákazníku,
vyndejte a znovu usaďte všechny tonery. Tiskárně se nelíbí jeden z tonerů, který brání otáčení válce. Pokud i po novém usazení bude tiskárna chybu opakovat, vemte tiskárnu do servisu.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
02.10.2016 | Emil Vida
Tiskárna si nebere papír automaticky
Dobrý deň, tlačiareň KONICA Minolta 1680 MF nepodáva papier.Vrchný list papiera musím ručne vsunúť hlbšie do podávača, ale vytlačí len prvú stranu a dosť. Ak tlačím viac strán musím každý list ručne posunúť do podávača.
Vážený zákazníku,
hledal bych chybu v podávacím mechanismu. Zkuste se podívat, jak je na tom gumový váleček, který podává papír. Najdete jej nad zásobníkem papíru v tiskárně. Pokud je tento váleček opotřebovaný, bude jej možná nutné vyměnit. Zkuste jej nejdříve zdrsnit smirkovým papírem, pokud i tak bude problém přetrvávat, obraťte se na servis.
Odpovědět tento dotaz je velice složité, protože nelze přesně říci, proč papír nejde samostatně nabrat. Toto je otázka spíše pro servis, který prohlédne celý mechanismus, který se stará o nabírání papíru.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
21.09.2016 | Ivona Šafrová
Jak vyřešit chybu 3C10?
Dobrý den, mám tiskárnu Konica Minolta Magicolor 1680 MF a píše chybu 3C10. Lze to vyřešit doma?
Vážený zákazníku,
jedná se o hlášku, že je plná odpadní nádobka v tiskárně. Zkuste neříve tiskárnu vypnout a znovu zapnout. Pokud je tiskárna nová, bude se spíše jednat o špatné čidlo.. Až se chyba zase projeví, klidně si hlášku vyfoťte a tiskárnu předejte k reklamaci. Čidlo může být i trochu zaprášené, bude jej možná stačit vyčistit. Pokud se ale s tiskárnou hodně tisklo, může být plná odpadní nádobka. I to budou umět v servisu vyřešit. Protože nevíme, kolik máte natisknuto a jak je dlouho je daná tiskárna Konica Minolta Magicolor 1680 MF v provozu, nelze říct, co z výše uvedeného asi bude nejspíš chybu způsobovat.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
-
04.02.2016 | v.Šimáček
Tiskárna Pagepro 1350 hlásí \''Nelze detekovat orig. toner\''
Tiskárna Pagepro 1350 mi hlásí: Nelze detekovat orig. toner. Je nějaké řešení? Dík.
Vážený zákazníku,
výměna toneru, nebo čipu na toneru. Tiskárna není schopna přečíst čip, a proto vyhodnotila toner jako neznámí. Obraťte se na prodejce toneru s žádostí o reklamaci. Jiné řešení nevidím.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
Doplňující obsah
Kontaktujte nás
Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB
na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky
Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz
© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena
Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek
Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0